dimecres, 23 d’abril del 2008

Jo Inc.


L'Albert és un noi de conviccions profundes. Una d'elles és la necessitat que té Catalunya de recuperar l'esperit emprenedor que va caracteritzar el nostre país en un passat no tan remot.
El cap de setmana passat vaig estar a França i vaig veure aquesta revista amb Moi & Cie (Jo i Companyia per als no iniciats) com a article principal. Evidentment, no vaig poder estar-me de comprar-la. Necessitava més background per saber si les idees de l'Albert sobre la reinstauració de l'entrepreneurship català eren factibles.
Sembla que 1/3 de les noves empreses no sobreviuen als tres anys de vida. Entenc, però, que per les que ho aconsegueixen, la realització personal a nivell professional ha de ser gairebé inmillorable.
La part que més m'ha agradat de l'article era la secció de "Etre jeune créateur". Perquè ser jove i montar la seva pròpia empresa ja no és una utopia.
Albert, espero que ens il·lustris amb la teva visió sobre el tema.